Scorsese til VG: – Håper å filme «Snømannen» i Norge

0
1550

NEW YORK (VG Nett) Martin Scorsese sier at han elsker Jo Nesbøs sjanger og at han ble tiltrukket av historien i «Snømannen».

Kilde:
Scorsese til VG: – Håper å filme «Snømannen» i Norge