NyheterVG Nett rampelysScorsese til VG: – Håper å filme «Snømannen» i NorgeBy Frode - 22. november 201101550FacebookTwitterPinterestWhatsApp NEW YORK (VG Nett) Martin Scorsese sier at han elsker Jo Nesbøs sjanger og at han ble tiltrukket av historien i «Snømannen».Kilde: Scorsese til VG: – Håper å filme «Snømannen» i Norge